FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Indholdsfortegnelse

Generelle spørgsmål

Restaurant

Wellness

Møder og konferencer

 

Generelle spørgsmål

Hvor mange værelser har I?

Vi har 43 værelser fordelt på 15 dobbeltværelser, 9 superiorværelser, 8 superiorværelser i hovedbygningen, 6 Superior Lux værelser, 4 luksussuiter i hovedbygningen, samt executive suiten Number 1, som er sin helt egen kategori.

Ligger jeres hotel langt fra motorvejen?

Nej, vi ligger kun 8 kilometer fra motorvejen.

Har I gode senge?

Ja, vores senge er alle nye, moderne hotelsenge med gode topmadrasser.

Får man personlig betjening på jeres hotel?

På Bandholm Hotel er noget af det vigtigste for os, at gæsten føler sig i centrum. Derfor betyder personlig betjening utroligt meget for os.

Har I gode parkeringsforhold?

Ja, vi har masser af parkeringspladser, og de er gratis.

Har I gratis WiFi?

Ja, og det er endda ultrahurtige fiberforbindelser, med god dækning overalt på hotellet.

Er det muligt at oplade vores elbil hos jer?

Ja, vi har ladeplads til elbiler foran hotellet. 

Må man have hund med på hotellet?

Hunde er velkomne på Bandholm Hotel.

Det koster DKK 350 pr. nat pr. hund. Der vil blive udleveret tæppe og skål til hundens afbenyttelse.

Følgende forholdsregler skal observeres:

  • Hunde skal holdes i kort snor eller taske på hotellets fællesarealer.
  • Hunde må ikke medtages i hotellets restauranter, undtagen terrassen, hvor hunden skal holdes i snor.
  • Hunde må ikke opholde sig i møbler eller senge. 
  • Forårsager hunden behov for ekstrarengøring, takseres dette til DKK 450 pr. påbegyndt time.
  • Gæsten er ansvarlig for skader forvoldt af hunden.

NB!: Specielt for værelser i hovedbygningen:

  • Medbragte hunde må ikke være større, end at de skal kunne bæres op til værelset, da gulvtæpper i lobby, trappe og værelsesgange ikke egner sig til hundebetrædelse.

Er der elevator på hotellet?

Vi har desværre ingen elevator på hotellet, men hjælper gerne med at få båret bagagen op ad trapperne til de værelser som ligger på 1. og 2. sal.

Kan man købe et hotelophold hos jer?

Ja, vi forskellige typer opholdspakker. Gourmetophold, wellnessophold, luksusophold, golfophold og mange flere. Læs mere på vores side om ophold, eller ring til os på +45 5475 5476.

Kan man købe et gavekort til restaurant, wellness eller hotelophold?

Ja, man kan købe gavekort her på vores hjemmeside. Følg dette link.

Hvilke gavekort modtager I?

Vi modtager dem vi selv udsteder samt WeekendGavekortet, Larsen Hotel & Kroferie, GoDream, DuGlemmerDetAldrig.

Jeg har et gavekort. Hvordan booker jeg ophold?

Du ringer til os på hverdage mellem klokken 9.30-17.00 eller sender os en besked via kontaktformularen. Det er desværre ikke muligt at booke via onlinebookingen på vores hjemmeside. Vær opmærksom på, at vi skal bruge de forskellige gavekortskoder samt navn, adresse, telefonnummer og email for at bestille opholdet.

Restaurant

Jeg er glutenintolerant/laktoseintolerant/vegetar/veganer/allergisk. Har I noget mad, jeg kan spise?

Meget af vores mad er allerede glutenfri, og vi har altid vegetarmad på menuen. Derudover strækker vi os gerne for at imødekomme vores gæsters ønsker og behov. Jo længere tid, vi ved det i forvejen, jo lettere er det for os at imødekomme specielle ønsker. Skriv det gerne ind i kommentarfeltet, når I booker på nettet eller ring til os forinden.

Hvornår serveres der morgenmad?

Morgenmaden serveres på hverdage fra kl. 7-10. Lørdage, søndage og helligdage kl. 8-11.

Wellness

Hvad er betingelserne for afbestilling af behandlinger?

Man kan frit afbestille 24 timer før behandlingens start, ellers opkræves 50% af behandlingens pris.

Har I badekåber? 

Ja vi har badekåber, håndklæder og tøfler. 

Kan I behandle to eller flere ad gangen?

Ja, manicure, pedicure og ansigtsbehandlinger kan vi klare op til 3 samtidigt, og massage op til 5 samtidigt. Ring og bestil direkte hos wellnessafdelingen på +45 5475 5476.

Møder og konferencer

Har I god afbestillingspolitik vedr. konferencer?

Ja vores politikker matcher branchens og er bestemt til fordel for vores kunder.

Har I lyse grupperum?

Ja vi har flotte, lyse grupperum. Alle lavet i flotte, skandinaviske farvetoner.

Kan man lave walk and talk hos jer?

Ja vi har både skov, land og hav lige ved siden af hotellet.

Tilbyder I ledelsesseminarer?

Ja, vi tilbyder både ledelsesseminarer, bestyrelsesseminarer, strategimøder og meget mere.

Tilbyder I teambuilding?

Ja, vi tilbyder alt fra Ferrarikørsel over helikopterflyvning til cocktailkursus m.m. Ring +45 5475 5476 og spørg efter vores event manager for at høre mere.

Hvilke størrelser konferencelokaler har I?

Vi har alt fra 10 til 150 personer og en hel del grupperum.

Laver I billige konferencer?

Vi ligger bestemt ikke i den dyre ende af prisskalaen, så I vil nok opleve at value for money hænger virkelig godt sammen hos os.

Har I søde og venlige medarbejdere og tjenere?

Vi er rated 2. bedst på service i Danmark, og vores mål er da også, at vi altid fremstår smilende, professionelle og samtidig leverer service fra hjertet.

Hvordan er jeres beliggenhed, hvis vi skulle vælge at bruge jer til konference?

Vi ligger lige ned til Smålandshavet, med egen sandstrand. Hotellet ligger lige efter Knuthenborgskoven på det nordlige Lolland så der er masser af flot natur lige ved hotellet.

Holder I styr på kaffetider og servering dertil?

Ja vi holder styr på kaffetider og sørger for, at der altid står frisk kaffe til rådighed hele dagen igennem.

Har vi vores egen medarbejder til konferencen?

Ja, der står en medarbejder klar til at tage imod jer, når I kommer, så hvis der er det mindste, så klarer vi den. Den tryghed - den tillid - i et godt samarbejde, det er meget vigtigt for os.

Overholder I de aftaler, der bliver lavet?

Tillid til, at det vi har aftalt med kunden bare spiller er meget vigtigt for os. I skal kunne koncentrere jer fuldt ud om jeres møde – så ordner vi resten.

Har I styr på AV-udstyr?

Vi har alt gængs AV-udstyr, som inden konferencen bliver testet.

Forventningsafstemmer I konferenceindholdet inden tilbudsgivning?

Ja, det gør vi altid. Det er vigtigt for os, at vi forstår vores kunders behov inden tilbudsgivning.